Violeta Rauch
Het gaat niet goed met Violeta Rauch. Als een kikker die, zonder het te beseffen, doodkookt, is hij gevallen in het bedrog van de macht, de ondergang van het consumentisme, persoonlijk isolement en het isolement van sociale netwerken. Kan hij gered worden van deze existentiële walging?