Vrede vinden
Een vrouw in crisis begint aan een transformatieve reis door IJsland, begeleid door boeddhistisch monnik Mathieu Ricard - "de gelukkigste man ter wereld". Door adembenemende landschappen ontdekt ze tijdloze lessen in veerkracht, mindfulness en ware innerlijke rust.