Was Tun
Toen Michael Kranz een documentaire zag met daarin een interview met een jong meisje dat tot prostitutie was gedwongen, stelde hij zich de vraag: „Wat kan er gedaan worden?" Hij reisde naar Bangladesh en ging op zoek naar het meisje. Een film die zowel zelfkritisch als maatschappijkritisch is, over de wens om in ieder geval iets te doen en niet toe te geven aan het onrecht in deze wereld.