We Die Young
De Mara Salvatrucha (MS-13) wordt beschouwd als een van de meest agressieve gangs in Amerika. De 14-jarige Lucas is een drugskoerier voor MS-13 in de sloppenwijken van Washington D.C.. Wanneer Boss Rincon zijn tien jaar oude broertje Miguel lid wil maken van de gang, besluit Lucas met Miguel te ontsnappen.. Op de vlucht voor de gangsters ontmoeten de twee de getraumatiseerde oorlogsveteraan Daniel (Jean-Claude van Damme) die met drugs zijn verleden probeert te vergeten. Terwijl ze steeds verder in het nauw worden gedreven, blijkt dat ze meer aan elkaar hebben dan dat ze ooit hadden verwacht...