We Grown Now
Chicago 1992. Beste vrienden Malik en Eric hebben te maken met de lol en de problemen van opgroeien in het drukke, binnenkort te slopen Cabrini-Green-sociale-woningcomplex. We Grown Now toont hun verhaal van overwinning en nederlaag, mooi en bitterzoet, dat voor altijd in hun herinnering gegrift staat.