Wedding planner
Gevangen tussen plicht en oude wonden, moet Adaora omgaan met verborgen emoties, onbeantwoorde vragen en de pijn van het plannen van een toekomst die de hare had kunnen zijn. Is het te laat, nu ze beiden een nieuw leven hebben opgebouwd?