Wicked
Wicked is het nog onbekende verhaal van de Witches of Oz. Grammy-winnares Cynthia Erivo is te zien als Elphaba, een jonge vrouw die zich onzeker voelt vanwege haar ongebruikelijke groene huid en die haar ware kracht nog moet ontdekken. Mondiale superster Ariana Grande speelt Glinda, een populaire, geprivilegieerde en ambitieuze jonge vrouw, die er nog achter moet komen wie ze zelf echt is.