Wonder Team 1935
„Wonder Team 1935” (Dream Team 1935) is een Lets sportdrama gebaseerd op waargebeurde verhalen. Het vertelt het verhaal van de Europese Kampioenschappen basketbal, die in 1935 voor het eerst in Genève werden georganiseerd. Het verhaal van een onbekend team uit een vrij onbekend land, dat kwam, zag en overwon. Een verhaal vol tegenslagen en ongekende tegenwerking , over basketbalhelden die in de donkere periode voor de oorlog een sportlegende werden.