Wonderwell
De laatste speelfilm van legende Carrie Fisher neemt je mee naar het prachtige landschap van Italië. Wanneer de naïeve Violet in een magisch bos terecht komt ontmoet ze de excentrieke Hazel (Carrie Fisher). Haar grootste droom is om volwassen te worden, Hazel leidt Violet naar een magische bron waar haar droom werkelijkheid wordt, zolang ze vóór zonsopgang terug is. Een magische bron heeft altijd een prijskaartje, lukt het Violet om uit handen uit te blijven van de gemene Yana (Rita Ora) en voor zonsopgang weer een kind te worden?