Eind jaren 70 heeft een groep pornomakers een locatie gevonden voor hun nieuwe film: een afgelegen ranch van een ouder echtpaar in Texas. De eigenaren tonen veel interesse in hun jonge bezoekers, maar als de avond valt, wordt de wellust gewelddadig en moet de crew vechten voor hun leven.