Yasmin
Een vrouw staat voor de uitdaging om een man te vinden om mee te trouwen, omdat haar toewijding aan haar dochter potentie aanbidders afschrikt. Wat niemand weet, is dat het kleine meisje niet haar biologische dochter is, maar het kind van haar overleden beste vriendin, die overleed tijdens de bevalling.