Yogi Beer
Onze favoriete beer uit Jellystone Park is weer terug en probeert nu ook in deze prachtige animatiefilm zijn lunch mand voor mand binnen te halen. U hoort Dan Aykroyd als Yogi Beer en Justin Timberlake als zijn trouwe maatje Boo Boo. Het gaat niet goed met Jellystone Park en dus heeft de geniepige burgemeester Brown besloten om het park te sluiten en de grond te verkopen. Dat zou betekenen dat Yogi zijn thuis kwijtraakt. Om dit te voorkomen moet hij bewijzen dat hij echt "slimmer is dan de gemiddelde beer" en probeert hij samen met Boo Boo en ranger Smith het park van de ondergang te redden. Geniet nu opnieuw van de avonturen van onze oude vertrouwde held uit de tekenfilms van Hanna-Barbera. Inclusief de Nederlandse, Vlaamse en originele versie.