You Don't Mess With the Zohan
In You Don't Mess With the Zohan, een komedie van scriptschrijvers Judd Apatow (Knocked Up), Robert Smigel (Triumph the Insult Comic Dog) en Adam Sandler, speelt Sandler Zohan, een Israëlische commando die zijn dood in scène zet om zijn droom na te jagen: kapper in New York worden.