Yuki’s Sun
Yuki werd als baby achtergelaten bij een weeshuis waar ze een zeer gelukkig en vrij leven leeft op het prachtige platteland van Hokkaido. Op een dag wordt ze echter geadopteerd en verandert plotseling alles.