24Kitchen Gourmet Specials
Bij 24Kitchen vind je volop inspiratie voor heerlijke gerechten voor tijdens de feestdagen. Van kalkoen tot wild, van cranberry's tot perzik. Laat je inspireren door Hugo als hij laat zien hoe de Nederlanders hun heerlijke gourmetgerechten maken.
Vandaag laat Hugo zien hoe je een Tex-Mexpannetje maakt en voor de kinderen bereidt hij een makkelijke gourmettosti. Ook laat Hugo zien hoe je de traditionele gamba's net even anders kan bereiden met een vleugje mango.
Vandaag laat Hugo zien hoe je pittige aardappelrösti moet bereiden. Voor de kinderen bereidt hij frittata en vegetarische cranberrypannenkoekjes met geitenkaas.
Vandaag laat Hugo zien hoe je zalmfilet met notenkruim maakt en voor de kinderen maakt hij gebakken peer met speculaasijs. Tevens bereidt Hugo een klassieker: gebakken kippenlevertjes met appel en spek.