4 Blocks
Toni Hamady wil afstand nemen van de criminaliteit, maar een politieactie met serieuze gevolgen steekt daar een stokje voor. Toni moet weer de touwtjes in handen nemen, want dat vertrouwt hij zijn licht ontvlambare broer Abbas niet toe. Dankzij de terugkeer van een oude vriend lijkt zijn droom binnen handbereik. Kan hij de neergaande spiraal van criminaliteit eindelijk ontsnappen?
Valse negen
Toni is op borgtocht vrij en gaat de confrontatie met Abbas aan. Hij maakt hem duidelijk wie de familie leidt. Abbas is erg beledigd, jaloers en achterdochtig, maar moet concluderen dat Vince toch te vertrouwen is. Ondertussen regelt Toni een deal met de obscure Klaus Schiller, en wordt vervolgens belazerd.
Kort voor hij de Amady’s zou zien wordt Klaus Schiller opgepakt. Toni vermoedt dat Vince misschien achter de mislukte deal zit. Vince weet hem echter van het tegendeel te overtuigen en komt met een oplossing voor het cocaïneprobleem en de dreigende Cthulhus-clan. Uit dankbaarheid neemt Toni Vince mee naar de mysterieuze leider van de familie.
Na een ruzie met Abbas gaat Amara naar Vince voor bescherming, en Toni ontdekt dat zijn broer de omgekomen agent Robert John heeft omgekocht. De ruzie tussen de broers escaleert en Oom Hakeem raadt Abbas aan weg te gaan uit Berlijn. Als de leider van de familie wordt overvallen door de Rockers, ziet Abbas een andere uitweg.
Toni betwijfelt dat de Cthulhus zijn oom heeft omgebracht en verdenkt iemand dicht bij hem. Abbas maakt gebruik van de situatie om een oorlog te ontketenen en Toni’s plek in te nemen aan het hoofd van de familie. Amara ontdekt wat de echte reden is van Vince zijn terugkeer. Als ze hem ermee confronteert, komt hij met een heel verrassend idee.
Vince verslaat Toni in een gevecht. Hij kan hem aangeven, maar stelt voor om Abbas op te offeren. De voorwaarde is dat Toni vrede sluit en Vince zelf veilig Berlijn kan verlaten, samen met Amara. Maar Toni wordt ontvoerd, en Vince moet kiezen tussen het lot van zijn vriend en een kans op een nieuw begin.