7 Little Johnstons
Terwijl Trent en Amber Johnston en hun gezin zich voorbereiden op het eerste formele schoolfeest van Anna en Elizabeth, krijgen ze een schokkend telefoontje van school.
Als de woonkamer wordt opgeknapt, rijst de vraag of er nieuwe meubels moeten komen of een nieuwe tv. En Jonah meldt zich aan voor het voetbalteam van zijn school.
Het gezin onderbreekt de renovatiewerkzaamheden voor een skivakantie. Wanneer Trent echter longontsteking blijkt te hebben‚ komt alles tijdens de vakantie op Amber neer.
Trent en Amber zorgen ervoor dat de vlam van hun liefde blijft branden. Valentijnsdag is een speciale dag waarop ze samen uit eten gaan en gaan dansen.
Amber heeft het helemaal gehad met haar onhandige keuken. De kinderen plannen in het geheim een verjaardagsdiner voor Trent en Amber, en Trent traint voor een hardloopwedstrijd.