90 Day Fiancé: Happily Ever After? Strikes Back!
De cast van Happily Ever After is terug. Angela en Michael, Colt en Jess, Elizabeth en Andrei en Kalani en Asuelu reageren op kritiek.
HEA Strikes Back!: Caught in the Crossfire
Libby en Andrei geven uitleg over hun tweede bruiloft. Jess en Colt vertellen meer over hun uitstapje naar Chicago.
Kalani en Asuelu bekijken het bezoekje aan de arts. Michael vertelt meer over zijn ervaring met meerdere vrouwen.
Kalani en Asuelu bereiden zich voor op hun rit naar Californië. Colt en Debbie hebben het over Vanessa.
Colt en Debbie bespreken hun eerste dag in Brazilië. Elizabeth en Andrei beginnen weer over oude argumenten.
Angela en Michael kijken terug op hun uitstapje naar de markt. Elizabeth en Andrei blikken terug op de doop van Elizabeth.