Tweeëntwintig jaar geleden verloren de tweelingbroers Woosin en Suhyeon hun vader bij een moord. Woosin, nu een succesvolle schrijver van mysterieuze romans, ontdekt dat zijn vader is vermoord met een diamanten pijl genaamd 'Adamas'. Om die in handen te krijgen, gaat hij als ghostwriter naar het landhuis van Kwon Jaegyu, de voorzitter van de Haesong Group, voor het schrijven van diens memoires. Suhyeon, nu de officier van justitie van het Central District, ontmoet Seohui, een journalist die de waarheid wil achterhalen over de moord van 22 jaar geleden. Wanneer Suhyeon begint te twijfelen over de dood van zijn vader, heropent hij de zaak.