Animals
Pigeons
Een naïeve mannetjesduif bereidt zich voor op het moederschap, terwijl een andere wordt uitgedaagd door een rivaal uit New Jersey. De metamorfose van de ene rups is de klaagzang van de andere.
Een rat vindt een broek uit. Een mot beproeft voor het eerst neonlicht. Twee viskoppels hebben een gespannen diner.