Regisseur Masakazu Hashimoto
The socially awkward genius engineer, Appare Sorano, and the wise but cowardly samurai, Kosame Isshiki, enter a trans-American race to win the prize money and get back home. But various dangers await on this race from Los Angeles to New York.