Apple Tree Yard
Een meeslepende, provocerende thriller over een gezagsgetrouwe vrouw en moeder, een eminente wetenschapper, in de beklaagdenbank van de Old Bailey, verwikkeld in een zeer schadelijke en compromitterende leugen....
Dr. Yvonne Carmichael krijgt een onverwacht voorstel van een vreemdeling. Yvonne is geschokt door de passie die hij in haar opwekt. Maar geleidelijk begint ze te beseffen dat er veel meer aan de hand is met haar minnaar dan op het eerste gezicht lijkt.
Yvonne wendt zich tot haar vroegere minnaar, Costley, voor advies. Ze ontmoeten elkaar voor een laatste keer, voordat Costley de situatie onder controle krijgt en Yvonne van de ene nachtmerrie in de andere stort.