Asteroïden: bron van leven?
Om Mars te overleven, zal onze soort moeten evolueren hoe we eten, drinken en onze huizen bouwen. Moeten onze genen ook evolueren?
Mensen lijken op het punt te staan ​​Mars te bereiken, maar hoe zijn we zo ver gekomen?