Babble Bop!
Lily en haar vrienden doen alsof ze verschillende dieren zijn en dansen op liedjes over de natuur.
Lily, Hugo en hun vrienden leren door middel van liedjes delen, opruimen, hun huisdier verzorgen, en nog veel meer.
Lily, Hugo en hun vrienden ontdekken de wereld van fantasie door middel van zang en dans.
Lily, Hugo en hun vrienden leren over auto’s en wat je moet doen als je stout of moe bent.
Lily, Hugo en hun vrienden leren tekenen, bakken en luisteren naar de wereld door middel van liedjes.