Beauty Queen Murders
Fatal Obsession
In 1978 werd Tana Woolley verkozen tot Miss Rosamond. Enkele weken nadat de 18-jarige schoonheid op zichzelf was gaan wonen, werd ze vermoord. Wie had het op haar voorzien?
Wanneer schoonheidskoningin Elizabeth Kenyon verdwijnt, vreest de politie dat ze slachtoffer is geworden van een seriemoordenaar. Slagen ze erin de dader op tijd te vinden?
Schoonheidskoningin Peggy Sue Thomas uit Washington lijkt de ideale vrouw en moeder. Dan wordt de man van haar beste vriendin vermoord. Heeft Peggy Sue iets met de moord te maken?
Schoonheidskoningin Sheila Jo Harris verhuist naar een nieuwe stad. De 18-jarige woont nog maar net in haar nieuwe appartement, als ze dood wordt aangetroffen.