Beck
Jozef keert terug bij de Beck-groep en wordt opgeroepen om een man te onderzoeken die op brutale wijze werd vermoord. De ex-vrouw van het slachtoffer en haar vriend reageren onverwachts op een politiebezoek bij hen thuis, en gijzelen Vilhelm.