Blind Tasting Sessions
In deze serie ontmoeten wijnprofessionals elkaar om te blindproeven tijdens de 2022 Food & Wine Classic in Aspen.
Rich & Leslie Frank
Echtgenoten Rich en Leslie Frank van Frank Family Vineyards gaan zitten voor een blinde proeverij.