Bobby and Giada in Italy
Bobby Flay en Giada De Laurentiis brengen een maand door in Rome en Toscane. Ze laten zich inspireren door de geschiedenis en tradities van de Italiaanse keuken en genieten van la dolce vita!
Old Vs. New
Van pizza's tot een hippe foodmarkt, Bobby Flay en Giada De Laurentiis onderzoeken hoe de eetcultuur in Rome verandert maar de klassiekers in ere houdt. En ze koken met een lokale chef-kok met een Michelinster.