Body Cam
Rauw, intens en boordevol actie. Body Cam geeft je eersterangs politiebeelden van gevaarlijke en super snelle acties die de agenten onder ogen moeten komen. Beslissingen over leven of dood moeten in een oogwenk genomen worden.