Botched By Nature
They have fixed the unfixable and thought they’d seen it all. Dr. Terry Dubrow and Dr. Paul Nassif will travel across the country to change the lives of those who have been botched by genetics or traumatic incidents.
Doctors Paul and Terry head to Las Vegas to help a young woman whose autoimmune disease may have triggered her deformed breasts; a twin born with facial abnormalities whose brother was born without complications.
This Little Piggy Went to Surgery
Paul and Terry travel to Texas to meet a female war veteran with breasts and body disfigured by a lightning strike; a woman with a misplaced toe on each foot.
A young father with a life-threatening chest implant infection; a pair of twins with matching physical deformities want to look more identical.
The doctors meet with a man whose nasal syndrome has him tired of facing the public.
A young mother's underlying issues get more difficult to deal with; a Chicago woman deals with her nasal complications.