Buddy vs. Christmas
Buddy Valastro gaat de strijd aan met verschillende kunstenaars om het kerstgevoel over te brengen.
Buddy Valastro neemt het op tegen andere geweldige kunstenaars in Amerika in een serie kerstuitdagingen. Het wordt een epische strijd!