Chasing Glory: Road to Paris 2024
Volg zes ongelooflijke atleten terwijl ze zich voorbereiden op deelname aan het grootste sportevenement ter wereld, de Olympische Zomerspelen van 2024 in Parijs.
Mastering Time
Elk van de zes atleten moet hun voorbereiding perfectioneren en op tijd topprestaties leveren voor Parijs - maar ze moeten zich eerst kwalificeren.
Met nog een jaar te gaan tot Parijs 2024 staan de atleten voor hun grootste test tot nu toe: de wereldkampioenschappen.
Nu Parijs 2024 nadert, worden onze atleten geconfronteerd met hoge verwachtingen en druk van fans, rivalen en zelfs zichzelf.