Check-In To Murder
Op 5 juli 2020 werd Khloemae Loy, 23, dodelijk neergestoken gevonden in een hotelkamer in de Holiday Inn Express te Greenwich. Khloemae werd ter plaatse dood verklaard, wat een moordonderzoek door de Metropolitan Police tot gevolg had.
Sonia Blount
Sonia Blount, een 31-jarige alleenstaande moeder uit Tallaght, ging kort met collega Eric Locke in 2014. Toen hij dominant werd, stopte ze met hem. Eric deed zich online voor als 'Shane Cully', lokte haar naar een hotel en verstikte haar.