Cooper's Treasure
Schatzoeker Darrell Miklos duikt in de wateren bij de Mexicaanse staat Campeche naar scheepswrakken die in 1963 door astronaut Gordon Cooper vanuit de ruimte werden waargenomen.
Dead Silence
Darrell zoekt aanwijzingen in Coopers verleden. Zijn weduwe is openhartig, maar is een voormalige NASA-vluchtleider dat ook? Darrell mist nog cruciale informatie voor zijn missie.
Schatzoeker Darrell Miklos probeert een 'schatkaart' te ontcijferen die gemaakt is door een idool uit zijn jeugd, de voormalige NASA-astronaut Gordon 'Gordo' Cooper.