Cornwall Air 999
Piloten en paramedici racen om levens te redden in een van de drukste graafschappen van Groot-Brittannië in de zomer. De bemanning van de Cornwall Air Ambulance beschermt vakantiegangers en de lokale bevolking die in de problemen zijn gekomen.
De traumaheli rukt uit voor een gewonde automobilist en een vrouw die na een val bewusteloos is geraakt. En ze helpen een patiënt die niet meer ademt.