Crikey! It's the Irwins
De nalatenschap van Steve Irwin leeft voort via zijn vrouw Terri en kinderen Bindi en Robert. Als gepassioneerde natuurbeschermers zorgen zij dagelijks voor meer dan 1.200 dieren in de Australia Zoo.
Tiger Eyes
Het is een grote dag voor Hunter de Sumatraanse tijger. Hij is blind en moet worden verdoofd voor zijn jaarlijkse oogcontrole, zodat Terri dichterbij kan komen dan normaal. De verzorgers bereiden de jonge giraf Scarlett voor op een roadtrip.
De familie bereidt Croc One voor op een missie om een bedreigde zeeschildpad terug in het wild vrij te laten. Scarlett de giraf wordt herenigd met haar grootmoeder en Grub de wilde Echidna wordt vrijgelaten uit het dierenziekenhuis van de dierentuin.
Robert volgt Steve in zijn stappen door met Utah, een zeer giftige 12-voet King Cobra, te worstelen. Dr. Amber bezoekt Tandora om voor wilde koala's te zorgen. Terug in de dierentuin laait een oude blessure op voor Bruce de Brolga.
De Alligator Snapping Turtles van de Australia Zoo hebben een gezondheidscontrole nodig en het is de taak van Robert om zich te beschermen tegen hun hevige beten. Terri en Bindi verwelkomen zeven nieuwe lemuren uit de VS.
In navolging van Steve's droom van wereldwijd behoud reizen de Irwins naar Zuid-Afrika. Terri helpt een wilde luipaard vrij te laten, Bindi leert van een vrouwelijke anti-stroperijploeg, en Robert probeert de "Big Five" van Afrika te fotograferen.