Crime in Progress
Als agenten een routinecontrole houden bij een gehandicapte en zijn bejaarde moeder in Racine, Wisconsin, treffen ze binnen een schokkend tafereel aan. Wat begon als telefoontje loopt uit op een gewelddadige, onvoorspelbare keten van gebeurtenissen.