Daddy Dave
The rebellious Dave Roelvink has had nine months to prepare for fatherhood, but now the time has finally come. Watch his first weeks as a father.
Dave is totally inspired by The Iceman and has ordered an ice barrel, slightly too big for his modest balcony.
Dave, Jazz and Dean are going on a vacation, their very first time. Fully packed, the family sets foot on board of the plane.