David Frost Vs
Duik in de wereld van Sir David Frost, van wir interviewvaardigheden hem een ongeëvernaard inzicht gaven in decennia van 's wereld grootste politieke en sociale veranderingen.
David en The Beatles komen in de jaren 60 op in Londen, voorhoedes in een culturele revolutie.
David Frost vs. Muhammad Ali
Davids eerste vurige ontmoeting met Muhammed leidt tot een levenslange vriendschap.
David spreekt Jane op het moment dat ze door Vietnam een van de meest bespotte vrouwen in Amerika werd.
Elton John en David zijn al meer dan 40 jaar vrienden, wat resulteerde in diepgaande persoonlijke interviews.
In 50 jaar heeft David de belangrijkste mensen, die vrede in Israël en Palestina willen bewerkstelligen, geïnterviewd.