De Egg-band
Doe mee met de vijf eierleden van de coolste Eierband en zing mee met de populairste liedjes en kinderrijmpjes. Feest, dans en ga uit je dak op funky, upbeat versies van klassieke hits.
Zing, dans en maak plezier met klassieke kinderrijmpjes gezongen door de coolste band in de stad - The Eierband! Bingo', 'Twinkel twinkel, kleine ster' en de Eierband-versie van het klassieke lied 'When the Paints Go Marching In'.