De Geweldige Yellow Yeti
De 12-jarige surferjongen Osmo en zijn vader verhuizen van het strand naar hun verre familie in het eigenzinnige stadje Winterton, waar het het hele jaar door sneeuwt en monsters ten strengste verboden zijn. Osmo en zijn dappere nicht Rita sluiten een onwaarschijnlijke vriendschap met een torenhoge gele yeti genaamd Gustav, die een onstuitbare gigantische grapjas is. Samen helpen ze Gustav verborgen te houden voor Osmo's monsterverachtende oom, burgemeester Chrome, terwijl ze alle ongebruikelijke, lachwekkende avonturen verkennen die hun bevroren huis te bieden heeft.