De Musketiers
De Musketiers' staat garant voor helden, avontuur en romantiek en is een eigentijdse versie met de klassieke personages die Alexandre Dumas in zijn geliefde roman tot leven bracht. De serie speelt zich af in het 17e-eeuwse Parijs en volgt de nobele musketiers Athos, Aramis en Porthos in hun strijd voor gerechtigheid in een gevaarlijke wereld.
De musketiers hebben de opdracht de beruchte koopman Bonnaire naar Parijs te brengen, waar hij zal worden gestraft voor het schenden van het handelsverdrag van Frankrijk.
Aramis en de andere musketiers helpen een jonge moeder haar zoontje te redden die ontvoerd werd toen ze met hem onderweg was.