De Snoopy show
‘s Werelds meest iconische hond is klaar voor zijn close-up. Ga mee met de blij dansende, hoogvliegende en grote dromen koesterende beagle als hij samen met zijn beste vriend Woodstock en de rest van de Peanutbende op nieuwe avonturen gaat.