Deadly Ties
De tentoonstelling onthult spanningen met betrekking tot het Goralenvolk en Bastian heeft een affaire met Majka.
Het onderzoek gaat langzaam, maar Chowaniec verdenkt Bastian en Bastian onderzoekt het verleden van Śleboda.
Anka ontdekt een familiegeheim en Bastian onderzoekt het mysterie van het land van Śleboda.