Declassified
Ontdek de waargebeurde verhalen over Amerika's geheime operaties, uit de eerste hand verteld door de agenten die ze hebben meegemaakt, terwijl je ongekende toegang krijgt tot de meeslepende en geheime wereld van spionage.
De CIA rekruteert Sovjetdiplomaat Aleksandr Ogorodnik, codenaam TRIGON, om inlichtingen over de Sovjet-Unie te verzamelen tijdens het hoogtepunt van het conflict in de Koude Oorlog.
Het Amerikaanse leger maakt van het vinden van de Iraakse dictator Saddam Hoessein zijn eerste prioriteit voordat de gebeurtenissen tot een catastrofe leiden.
President George W. Bush en het Joint Special Operations Command geven prioriteit aan het voorkomen dat de gewelddadige Al Qaida-leider Abu Musab al-Zarqawi nog meer onschuldige mensen vermoordt.
De FBI en de Defense Intelligence Agency werken samen om DIA Senior Analyst Ana Montes te arresteren omdat ze naar verluidt gevoelige informatie aan Cuba zou hebben doorgegeven.
Er begint een onderzoek naar een undercoveroperatie om illegale wapens te stoppen; onder leiding van ICE en Homeland Security.
Een dubbelagent van de Taliban speelde een belangrijke rol bij het veiligstellen van de vrijlating van buitenlanders die in Afghanistan door de Taliban werden gegijzeld.