Deeply
2013 en 2019. Twee bepalende momenten in hun leven. In 2013 zijn ze getrouwd. In 2019 verloor Deniz haar vader.
Terwijl 2014 het jaar was waarin ze hun droomleven leidden, was 2018 het jaar waarin de realiteit hen met volle kracht raakte.
2016. Een bitterzoet en pijnlijk jaar waarin Deniz zwanger raakt. Ze beleven allebei de puurste, gelukkigste en meest intense gevoelens.