DMZ
Nadat ze op het nippertje een gevaarlijke tocht door de gedemilitarizeerde zone van Manhattan heeft doorstaan, gaat de klok tikken als Alma Ortega 24 uur lang zoekt naar haar verdwenen zoon Christian.