Terwijl hij midden in een verwoestende oorlog op Kastarion 3 zit, moet de Doctor uitzoeken hoe hij zichzelf, Ruby en de hele planeet kan redden nadat hij op een landmijn is gestapt en stil moet blijven staan.
Een vreselijke gruwel aast op de inwoners van Finetime en het is aan de Doctor en Ruby om hen te helpen zichzelf te redden voordat het te laat is.
Een mysterieuze premiejager, Rogue, staat op het punt het leven van de Doctor voorgoed te veranderen wanneer de Doctor en Ruby op een gala in 1813 aankomen.