Sharon en Esmee krijgen te horen dat ze op kampeervakantie gaan en zijn not amused.
Esmee en Sharon worden goedgemutst wakker. Bij gebrek aan mannen versieren de meiden gewoon lekker zichzelf en staat er een dubbele verrassing klaar.