Doug to the Rescue
Uitgerust met een hypermoderne infrarood-drone, trekt Doug Thron naar rampgebieden om de achtergelaten katten en honden te redden.
Doug Thron neemt zijn infrarooddrone mee van de door orkaan verwoeste Bahama's naar de door bosbranden verschroeide heuvels van Californië, waar hij honden, paarden en meer opzoekt en redt.
13 dagen na orkaan Laura
In de nasleep van orkaan Laura gaat Doug naar Louisiana om een ​​plaatselijke brandweerman te helpen zijn verloren hond te vinden en te beginnen met reddingsoperaties in de zwaar getroffen stad Lake Charles.
Met de hulp van deskundige dierenredder, Aja Estro, zet Doug zijn onvermoeibare zoek- en reddingsmissies voort door de stad Lake Charles na orkaan Laura.
Doug waagt zich in de verkoolde buurten van Talent, OF met een oude vriend, Shannon Jay, om een ​​van de ongelukkige katachtigen te redden die zijn achtergebleven bij de evacuatie van de bosbranden.
Doug wordt naar Puerto Rico geroepen om oude vriend en reddingspartner, Aja Estro, te helpen met de enorme zwerfhondenpopulatie en hamsterwoede op het eiland.
Doug gaat langs bij enkele van de honden die hij heeft gered voordat hij zijn aandacht richt op de hoge woestijn buiten LA en een bokser die 15 maanden alleen was.